Megszakított fizetés

[gravityformssimple type="notice" name="canceled"]

A befizetés teljesítéséhez NEM szükséges újra elküldeni a jelentkezési lapot (azt megkapjuk, függetlenül a fizetési eljárás eredményétől). Ilyen esetben vagy az alábbi bankszámlára utald el a szükséges összeget, vagy, ha bankkártyával szeretnél fizetni, kérjük ezt jelezd felénk (0676008651, info@delbalatonivitorlas.hu), és küldünk egy ún. fizetési linket, ahol közvetlenül beléphetsz a SimplePay fizetési kapuhoz, kártyás fizetés céljából. Ha azért szakítottad meg a fizetést, mert a jelentkezési űrlapon nem stimmelt valamilyen adat, azt is a fenti elérhetőségen tudod korrigálni egy egyszerű korrekciós üzenettel, fizetni pedig a leírt módokon lehetséges.

Banki átutalási adatok:
Számlanév: Wasserstart Kft.
Számlaszám: KH 10403301-50526553-57481008
Közlemény: [részt vevő neve]

A tandíj, vagy a tandíj első részletének befizetésének határideje a jelentkezési űrlap beküldését követő 24 óra, ennek hiányában a jelentkezés további értesítés nélkül érvénytelennek minősül. Díjbekérő esetén az abban meghatározott fizetési határidőig szükséges a tandíj (vagy annak első részletének) elutalása.

A számlát elektronikus formában, az űrlapon megadott email címre küldjük ki.

Részletfizetés esetén az első részlet jelentkezéskor, a második részlet közösen egyeztetett időpontban, de legkésőbb a gyakorlati képzés első napján esedékes.

Horvát tengeri vizsga esetén a tandíj második részlete a konzultáció napján (vagy legkésőbb a gyakorlat során, ha van) esedékes, előzetes egyeztetéssel.
Emailben hamarosan küldjük a tanfolyammal és a vizsgával kapcsolatos részleteket.